Sådan kan digitaliseringen hjælpe din virksomhed
Vi lever i en digital verden, hvor de sociale medier og internettet spiller en større rolle end nogensinde før. Danske unge bruge i gennemsnit over to timer online om dagen, dette kan hvis man ved hvordan, være til stor gavn for enhver virksomhed. Årsagen er at det giver en muligheden for at nå kunderne på en helt anden platform end tidligere, man kan målrette reklamer og på den måde øge salget i ens virksomhed. Man kan også være i direkte korrespondance med kunderne over telefonen, hvilket giver en mulighed for at rådgive og fortælle om ens produkt eller service.
Find et troværdigt telefonnummer
Det er klart at opfindelsen af telefonen, var genial for enhver med en virksomhed, idet telefonen giver kunden mulighed for at ringe ind og være i direkte kontakt med jer. Dog er det langtfra helt lige meget hvilket telefonnummer jeres virksomhed har. Et telefonnummer er på mange måder jeres virksomheds ansigt udadtil, idet man ikke længere kan dømme butikken på dens facaden, når man handler et produkt eller en service online. Har man et telefonnummer som er nemt at huske og som virker troværdigt, kan det medvirke til flere kunder i virksomheden. Dog er det ikke kun numre som er nemme at huske, som har høj værdi, men også numre hvor flere cifre går igen mange gange, eller som er nemme at taste ind på telefonen. Du kan finde dit helt eget guldnummer, på følgende link: https://www.firmafon.dk/blog/guldnummer
Sørg for at gøre brug af de muligheder de sociale medier skaber
At have en virksomhed med at strålende produkt er langtfra nok, folk skal også have kendskab til det. Derfor er det vigtigt man laver en målrettet indsats mod at få promoveret produktet til jeres målgruppe. Her er de sociale medier et vigtigt værktøj, idet hjemmesider som Facebook gør det muligt for jer specifikt at skræddersy for hvilken målgruppe jeres produkt skal vises. På den måde sikre i at jeres reklame, når ud til folk som kunne have en reel interesse i at købe jeres produkt eller service. En anden ting man også kan gøre, er at få nogle andre til at reklamere for jeres produkt på de sociale medier, disse personer man typisk henvender sig til kaldes influencers, og er ofte folk med mange følgere på de sociale medier. Følgere som går op i hvilke produkter disse personer bruger og kan lide.